Daha önce 2019 yapımı ‘The Irishman’, 2008 yapımı ‘Righteous Kill’, 1995 yapımı ‘Heat’ ve 1974 yapımı ‘The Godfather Part II’ gibi filmlerde birlikte görülen büyük ekran ikonları Al Pacino ve Robert De Niro, Moncler adına ilk ortak marka kampanyaları için bir araya geldi. Pacino ve De Niro, kampanyada lüks moda evinin ‘dostluk, bağ ve insan sıcaklığının bir ifadesi’ olarak en yeni kışlık ürünlerini giyerken görülüyor.
De Niro, kampanya için çekilen filmde "Sıcaklık asla dış görünüşle ilgili değildir. Her zaman içeride olup bitenlerle ilgilidir" diyor. Pacino da şöyle ekliyor: "Arkadaşlık sahip olabileceğiniz en büyük şeydir. Arkadaşlar, aynı dünyayı paylaştığınız insanlardır... Sadece doğuştan gelen bir güven vardır.”
Al Pacino ve Robert De Niro, dostluk hikayeleriyle Moncler'in gerçekten temsil ettiği her şeyi somutlaştırıyor: Sevgi, sıcaklık ve hepimizin birlikte daha iyi ve daha sıcak olduğumuza olan inanç.
Kampanya, New York'ta ünlü kameraman Platon tarafından çekildi. Pacino ve De Niro'nun hikayeleri, siyah beyaz görüntüler ve dostluk, saygı, bağ, güven ve sıcaklık temalarına odaklanan bir dizi kısa filmle gözler önüne seriliyor.