MODA - TASARIMCILAR

Miu Miu İlkbahar-Yaz 2019

Miu Miu İlkbahar/Yaz 2019 reklam kampanyası, moda takipçilerine sinematografik bir seyahat sunuyor.

profil
BT Ekip
21.01.2019
Miu Miu İlkbahar-Yaz 2019

Kampanyada geçiş halindeyken yakalanmış bir seyahat eylemi kurguyu oluşturuyor. Otomotiv evrenindeki otobüsler ve otomobiller, soyut ışıklardan oluşan ürkütücü bir kent manzarasında bulanıklaşırken oturan yolcular tam tersine potansiyel bir kaos panoraması içinde sakin bir şekilde duruyor. Krom, boya ve deri döşemelerden oluşan bu estetik alanlar, sürekli değişimin ve hareketin simgeleri olarak kaçınılmaz bir aydınlanma potansiyeli sunuyor. Bu ortam bir hikayeye atıfta bulunurken fiziksel ve zihinsel halleri, duygu durumlarını bünyesinde barındıran bir değişimi de ifade ediyor.

Fotoğraf çekimleri David Sims tarafından gerçekleştirilen kampanya, resmin manzarasında yalnız bir kadın ile bireyselliğe odaklanıyor. Bir eylem çerçevesinde özel dinginlik anlarını somutlaştırıyorlar. Oturan her kişi, tekil bir kişiliği, bir karakteri, kendine özgü bir hikayeyi temsil ediyor. Kadroda Du Juan, Juliette Lewis, Lola Leon, Maya Hawke ve Zazie Beetz gibi sinema, dans, müzik ve moda dünyalarından isimler yer alıyor. Karakterlerin her biri kendi özel alanında, kendi farklı dünyasında betimleniyor.

Ne varıyor, ne de ayrılıyor gibi görülen bu resimler, sadece olma kavramını kutlarken bulanık bir coğrafya ve belirsiz bir zamanlama ile her yerde ve her zaman evrensel olma hissi yaratılıyor. Geçici ve uçucu, nedeni belirsiz bir seyahat aslında sadece bir kaçış ya da eve dönüş olabilir. Somut ve sabit olan yegane şeyler ise kadınların kendileridir – bireysel, orijinal ve daima benzersiz.

Önceki ve Sonraki
Haberler
istanbul psikolog psikolog