MODA - TASARIMCILAR

Alessandro Michele'in ilk Valentino kampanyası paralel yalnızlıkları keşfediyor

Valentino’nun yeni kreatif direktörü Alessandro Michele'in ilk koleksiyonu Cruise 2026’nın kampanyasına Dakota Johnson öncülük ediyor. Paralel yalnızlıkları keşfeden kampanyada güzel oyucuya Marisa Berenson, Dev Hynes, Anne Imhof gibi isimler eşlik ediyor

profil
BT Ekip
17.11.2025
Alessandro Michele'in ilk Valentino kampanyası paralel yalnızlıkları keşfediyor

Valentino’nun yeni kreatif direktörü Alessandro Michele'in ilk Cruise 2026 koleksiyonu, günün gerginliğini azaltmanın ortak ritüeline odaklanıyor.

Kampanyada Dakota Johnson, Marisa Berenson, Dev Hynes, Anne Imhof, Tate McRae ve Devon Teuscher gibi isimler yer alıyor. Koleksiyon; temassız yakınlığın, özel anların kolektif bir yakınlık oluşturduğu çağdaş durumunu inceliyor.

‘Noktürn’ başlıklı Valentino Cruise 2026 kampanyası, belirli bir anı konu alıyor: Gece çökmeden hemen önceki, uyku ve uyanıklık sınırlarının gözenekli hale geldiği an... Bu, her şeyin yumuşadığı ve Alessandro Michele'nin deyişiyle ‘vicdanın teslim olmaya hazırlandığı’ bir eşik.

Mekan bir otel… Bu mekan, yakınlık ve anonimliğin bir arada var olduğu, geçiciliğin bir kalıcılığa dönüştüğü bir eşik alanı işlevi görüyor. İçeride, her oda tekil varoluşlarla dolu bir evren parçası. Kampanya, birbirine neredeyse hiç dokunmayan bu yaşamların ortak bir ritüele katılımını gözlemliyor.

Bu odaların sakinleri arasında Marisa Berenson, Dev Hynes, Anne Imhof, Dakota Johnson, Tate McRae ve Devon Teuscher yer alıyor. Günün gerginliğini azaltma, sessizliği dış dünyadan geçici bir sığınak olarak benimseme hareketine odaklanıyorlar. Özel alan, paylaşılan bir deneyime dönüşüyor. 

“Otel, günümüz koşullarının bir metaforu haline geliyor: Temassız bir yakınlık yeri, paralel yalnızlıkların aynı zamanda nefes aldığı ve düşüncelerin ince duvarlar arasından iç içe geçtiği bir yer" diye açıklıyor Michele. Her hücresinin bir rüyanın önsözünü koruduğu bir insan kovanı…

Önceki ve Sonraki
Haberler