MODA - ALIŞ - VERİŞ

NikeSkims, sporcuların yer aldığı kampanyayla ilk giyim koleksiyonunu tanıttı

Nike ve Skims, ilk giyim koleksiyonlarını tanıtarak yalnızca bir iş birliğinden fazlasını, bağımsız bir marka olan NikeSkims’i duyurdu. Yedi koleksiyon ve 58 siluetten oluşan ilk seri, her iki markanın ifadesiyle. 10.000’den fazla kombin seçeneğiyle bir ‘giyim sistemi’ sunuyor

profil
BT Ekip
26.09.2025
NikeSkims, sporcuların yer aldığı kampanyayla ilk giyim koleksiyonunu tanıttı

Aylarca süren spekülasyonlar ve üretim gecikmeleriyle ilgili iddiaların ardından, Nike ve Skims'in ortak projesi nihayet duyuruldu. ‘NikeSkims’ olarak adlandırılan yeni marka, ikilinin ‘vücuda özel olarak tasarlanmış yeni bir estetik ve giyim sistemi’ sunduğunu söylüyor.

Yedi koleksiyon ve 58 siluetten oluşan ilk lansmandaki ürünler, Nike'ın sporcularla olan ilişkisini ve Skims'in ‘önce çözüm’ yaklaşımını bir araya getirerek, tüm sporcular için aktif giyimi yeniden tanımlıyor.

Çoğunlukla nötr renk tonlarla hazırlanan koleksiyon, temel sütyenlerden mevsimlik aksesuarlara kadar eksiksiz bir spor giyim gardırobu sunuyor.

Üç temel seri, her biri mevsim değişikliklerine göre güncellenen ürün yelpazesinin büyük bir kısmını oluşturuyor. Örneğin, 'Matte' koleksiyonu, Nike'ın Dri-Fit performans teknolojisini kullanan, ter emici özelliklere ve korumaya sahip 21 orta seviye sıkıştırma stilinden oluşuyor.

'Shine' koleksiyonu da çabuk kuruyan teknolojiye öncelik veriyor ve parlak bir yüzey sunuyor. Yapılan açıklamaya göre, Shine ürünleri kuvvet antrenmanları için uygun. 

'Airy' koleksiyonu ise, her biri düşük etkili aktiviteler için tasarlanmış, hem dar hem de bol kesimli, yedi ‘file esintili’ örgü parçadan oluşuyor.

Dört sezonluk koleksiyon, temel serileri tamamlıyor. Bunlar arasında; Vintage Seamless, Mat Triko, Ağırlıksız Katmanlar ve Parlak Naylon yer alıyor. Her biri büyük ölçüde kullanıcının yaşam tarzını yansıtıyor.

Bugün piyasaya sürülmesi planlanan ilk ürünler, izleyicilere NikeSkims markasını daha yakından tanıtan bir kampanyayla birlikte geliyor. ‘Çalışan Bedenler’ başlıklı görseller ve film, sporda kadınların farklı güç ve kudretini vurgulayan önemli sporcuları konu alıyor.

Hem kampanya hem de ilk koleksiyonun lansmanı hakkında konuşan Skims'in kurucusu Kim Kardashian, "Misyonumuz açık: Kadın spor giyimini ödün vermeden yeniden tanımlamak. Bu koleksiyon, performansı cesur ve stil sahibi tasarımlarla bir araya getirerek sporcuların zahmetsizce hareket etmelerini ve hedeflerine güvenle ulaşmalarını sağlıyor" dedi.

Nike başkanı Amy Montagne'e göre ise NikeSkims, ‘kadınların sporu ve stili deneyimleme biçiminde cesur bir evrim’i yansıtıyor. Montagne, "Bu, Nike'ın 'ona' olan daha geniş kapsamlı bağlılığının bir parçası: Kadınları harekete geçiren ve kutlayan, tavizsiz ürün inovasyonu” diye ekliyor.

Koleksiyon, önümüzdeki günlerde Nike ve Skims'in ilgili e-ticaret sitelerinin özel bir bölümünde ve her iki markanın da belirli perakende satış noktalarında satışa sunulacak.

 

 


Önceki ve Sonraki
Haberler