Makyaj markası Maybelline New York, çok sayıda platin albüm sahibi uluslararası müzik ikonu Miley Cyrus’ı yeni global marka elçisi olarak duyurdu. Ünlü yıldız, iş birliği kapsamında, yıllardır özgüven ve kendini ifade etmenin simgesi olan dünyaca ünlü ‘Maybe it’s Maybelline’ marka müziğini yepyeni bir yorumla farklı bir boyuta taşıdı.
Miley Cyrus, iş birliği ile ilgili şunları söyledi: “Çocukken Maybelline’in şarkısını söylediğimi ve ekranda kendimi hayal ettiğimi hatırlıyorum. Şimdi o hayal gerçek oldu. Böylesine ikonik bir şeyi kendime ait kılmak, hem güçlü hem de çok kişisel bir deneyim. Müzik ve makyaj benim için ayrılmaz bir bütün. Müzik; performans ve samimiyetin ta kendisi. Makyaj ise benim için, bunu vurgulayan, duyguları cesurca anlatan bir dil. Maybelline ve ben, makyajın ifade özgürlüğünü ve sürekli gelişmeyi temsil ettiğine inanıyoruz. Değerleri, özgüveni ve kendini ifade edebilmeyi kutlayan bir markayla iş birliği yapmak benim için çok değerli.”
Nostalji ile yeniliği buluşturan, sınırları zorlayan kampanyada Maybelline New York ve Miley Cyrus, güzelliğe yeni bir anlam kazandırmak ve yaratıcılığı kutlamak için güçlerini birleştiriyor. Müzik ile makyajın iç içe geçtiği bu yeni dönem, güzellik tutkunlarına kendilerini özgürce ifade etme ve güçlü hissetmenin yepyeni bir yolunu sunuyor.
Maybelline New York Marka Global Genel Müdürü Sandrine Jolly iş birliği hakkında şunları söylüyor: “Miley, sadece global bir ikon değil, aynı zamanda modern güzelliğin ilham perisi. Yaratıcılığı ve sanatı, cesaret ile özgüven arasında zarif bir dans gibi. Güzelliğe kişisel, özgüvenli ve duygusal bir bakış açısı kazandırıyor. Benzersiz sesi ve vizyonuyla ikonik marka müziğimizi, Maybelline’i yansıtan samimi, içten ve güçlü bir esere dönüştürüyor.”
Miley Cyrus ise bu yeni dönemi şu sözlerle özetliyor: “Bence bu kampanya, bize güzelliğin sınır tanımadığını, özgüvenin ise milyonlarca farklı biçimde hayat bulduğunu gösterirken, aslında tüm bunların en başından beri kendi içimizde olduğunu hatırlatıyor.”