GÜZELLİK - MAKYAJ

Kaşlarda yukarı doğru taranmış tüy görünümü moda

Kaş makyajı son yıllarda çok daha önemli hale geldi. Güzel bir kaşın yüzün tüm ifadesini değiştirdiğini fark eden herkes, kaş makyajı ile bunu yapabileceğinin farkında. Kaş ürünleriyle tüm dünyada milyonlarca kişiye ulaşan Benefit’in Türkiye Ülke Müdürü Rana Karamercan Yeloğlu; kaş trendlerini ve yeni ürünlerini anlattı

Kaşlarda yukarı doğru taranmış tüy görünümü moda

Bu sezon da kaş trendlerinde doğallık, yukarı taranmış tüy görünümü revaçta. Sadece aşırı doğallıktan ve kalın görünümden ziyade daha etrafı temizlenmiş, daha aydınlık göz kaş çevresi içeren görüntüleri daha çok göreceğiz.

Kaş konusu çoğu kişinin en dertli olduğu konulardan biri. Biz Benefit olarak 40 yılı aşkın süredir güzel bir çift kaşın yüzün en iyi çerçevesi olduğuna inanıyoruz. Sosyal medya kullanımının artmasıyla birlikte güzelliğe dair kaş bilinci de artıyor. Güzel bir kaşın yüzün tüm ifadesini değiştirdiğini fark eden herkes, kaş makyajı ile bunu yapabileceğinin farkında. Dolayısıyla kaş makyajına rağbet de gün geçtikçe artıyor.


Kaşlar doğallığını koruyor, ancak hiç alınmamış bir görüntüdense inceltilmeden toparlanmış, bakımlı bir görüntü daha revaçta. Aslında geçmiş dönemlerde olduğu gibi tek bir kaş stilinin trend olmasından bahsetmek mümkün değil. İnce kaş ya da kalın kaş moda demek yerine el değmiş doğallık konuşuyoruz. Her şeyden önce tabii ki kişiye yakışanın en ideal kaş şekli olduğu da izim her zaman dile getirdiğimiz önemli bir nokta.

Ürünler geliştirilirken, sadece trend olan görüntüyü desteklemektense çeşitli kaş problemlerine yönelik olmasına dikkat ediliyor. Son dönemde çoğu kaş ürünümüz doğallığı koruyarak hacim kazandırmaya ve bu görüntüyü gün boyu muhafaza etmeye yönelik oldular. Elbette tüketici çoğu zaman kendi kaş problemine yönelik ürün arasa da kullanmakta rahat ettiği formu da yakalamaya çalışıyor. Örneğin bazı tüketici jel, bazısı pudra, bazısı kalem formdan hoşlanıyor. İşte bizim de yüzü aşkın kaş ürünümüz bu sebeple var. Herkes kendine hitap eden ürünü geniş renk skalasıyla rahatça bulabiliyor.


Bizim ürünlerimizde ambalajlar-tasarım ve formül birlikte çalışır. Hepsinin ortak özelliği, formülün en iyi ve kolay şekilde uygulanabilmesini sağlamaktır. Ayrıca ambalaj tasarımları ergonomik yapıları sayesinde tüketici dostudur. Son dönemde ayrıca sürdürülebilirlik konusunda da oldukça kapsamlı çalışmalarımız bulunuyor. Tüm ürünlerimiz gramaj olarak da muadilleriyle kıyaslandıklarında oldukça tüketici dostudur.

 Yeni ürünümüz Gimme Brow Volumizing Pencil, kaşlara hacim vermek üzere tasarlanmış, mikro fiber tüyler içeren, pudra formülde geleneksel bir kaş kalemi. Pigmenti ve uygulama kolaylığı-hızı sayesinde en pratik kaş ürünlerimizden biri oldu. 12 saat kalıcı ve suya dayanıklı yapısı sayesinde tüm gün kaşların hacmini korumasına yardımcı oluyor.  


Benefit hemen hemen her çeyrekte sevenlerini yeni ürünlerle buluşturan bir marka. Dolayısıyla tabii ki başka yeniliklerimiz de şu an piyasaya çıkmak için son hazırlıklarını tamamlıyorlar. Özellikle Ocak ayında ve takibinde Mart ayında yine güzellik sektörüne damga vuracak yenilikçi ve kutunun dışında düşünülmüş lansmanlarımız olacak. Önümüzdeki Kasım ve Aralık aylarında ise her sene olduğu gibi en sevilen ürünlerimizi çeşitli setlerde bir araya getiren ve müşterilere fiyat avantajları sunan holiday setlerimizi satışa sunacağız. 

Önceki ve Sonraki
Haberler