YAŞAM - HABER

L’Oréal “Yeşil Bilim” yaklaşımını benimsiyor

L’Oréal, bileşenlerin sürdürülebilir bir şekilde geliştirilmesini sağlamak ve doğanın sunduğu en iyi olanakları, teknolojik süreçlerle elde etmek için “Yeşil Bilim”deki son gelişmelerden yararlanacak.

profil
BT Ekip
31.03.2021
L’Oréal “Yeşil Bilim” yaklaşımını benimsiyor

L’Oréal, tüketicilere her zamankinden daha etkili, güvenli ve çevreye saygılı ürünler sunma konusundaki kalıcı çözüm arayışının bir parçası olarak “Yeşil Bilim” yaklaşımını benimsiyor. Bu yaklaşım ile L’Oréal, Araştırma ve İnovasyon’da önemli bir dönüşüm gerçekleştirmeyi taahhüt ediyor ve bu kapsamda, petrol bazlı bileşenlere karşı yenilenebilir alternatifler bulmak için doğayı öncelikli bir bir güç haline getirerek AR-GE çalışmalarında yeni bir sayfa açıyor. L’Oréal, bu geçişi başarmak için biyoteknoloji, Yeşil Kimya, formülasyon bilimi ve modelleme araçlarındaki gelişmelerle tarım bilimindeki son gelişmeleri de dahil ederek Yeşil Bilim’deki tüm kaynakları bir araya getirdi. Ayrıca L’Oréal; üniversiteler, start-up’lar ve kendi ham madde tedarikçileri ile bir dizi stratejik ortaklıklar da kuruyor.

2020 itibariyle L’Oréal ham maddelerinin %80'i kolayca biyolojik olarak parçalanabilir, %59'u yenilenebilir, %34'ü ise doğal veya doğal kaynaklı hale getirildi. Ayrıca L'Oréal formüllerinde kullanılan bileşenlerin %29'u Yeşil Kimya prensiplerine göre geliştirildi. 2030’a kadar ürün içeriklerinin %95’i biyolojik kaynaklardan, bol minerallerden veya döngüsel işlemlerden elde edilecek ve formüllerin %100’ü su ortamına saygılı olacak.

Konuyla ilgili görüşlerini belirten L’Oréal CEO Yardımcısı Nicolas Hieronimus, “Kuruluşundan bu yana şirketin arkasındaki temel güç olan L’Oréal Araştırma ve İnovasyon Bölümü için Yeşil Bilim ile yeni bir sayfa açıyoruz. Amacımız; 2030 yılına kadar dünyanın her yerinde kadınlar ve erkekler için çevreye saygılı, etkililiği artan, güvenli kozmetik ürünleri sunabilmek" dedi.


L’Oréal şeffaflık taahhüdünü sürdürüyor. L’Oréal Grup, tüketicilerle bilgi paylaşımını ve diyaloğunu daha da iyileştirmek için yeni girişimler başlatmaya devam ediyor ve onları değerlerini yansıtan seçimler yapma konusunda güçlendiriyor. 


•    L’Oréal, bu şeffaflık taahhüdünü "Inside Our Products" web sitesi aracılığıyla sürdürüyor. Mart 2019'da açılan site, formüllerde kullanılan içerik maddeleri ve ürünlerinin bileşimi hakkında halktan gelen soruları yanıtlıyor. Platform, listelenen yaklaşık 1.000 malzemeyi kapsıyor ve şu anda 45 ülkede sekiz dilde (FR / EN / CN / GER / SP / IT / RUS / PORT) ulaşılabiliyor. Bilimsel gelişmeler üzerine inşa edilen bu içerik, önde gelen Grup markalarının (L’Oréal Paris, Garnier, La Roche-Posay, Maybelline, Redken, Essie, Kérastase, Yves Saint Laurent…) web sitelerinde aşamalı olarak yayınlanıyor.


Önceki ve Sonraki
Haberler