Brand Finance tarafından yayınlanan 2025'in en değerli lüks ve premium markalarına göre Porsche, 41.1 milyar dolar marka değeriyle zirvede yer almaya devam ediyor. Porsche, marka değerlendirmesinde 10 üzerinden 9.3 gibi yüksek bir puan aldı. Bu da Porsche'nin satışlara değil değere odaklanma konusundaki uzun süredir devam eden marka stratejisiyle tutarlılık gösteriyor.
Beşinci sıra, Brand Finance'in yaklaşık 18.8 milyar dolar değerinde olduğunu tahmin ettiği, listedeki tek saat markası olan İsviçre saat markası Rolex bulunuyor. Rolex, çok sayıda üst düzey tüketicinin dikkatini çekerek ve ikinci el pazarında iyi performans göstererek istikrarlı bir yatırım hedefi olarak görülüyor.
En eski Fransız parfüm, kozmetik ve cilt bakımı markası olan Guerlain, bu yıl dünyanın en değerli 10 lüks markası listesine girmeyi başardı. Brand Finance, Guerlain’in marka değerini 7.7 milyar dolar olarak belirledi ve bu değer 2025'te %23 artarak onu en hızlı büyüyen lüks markalardan biri haline getirecek.