MODA - ÜNLÜLER

Yeni Jimmy Choo X Jean Paul Gaultier kampanyasının yıldızı Kylie Minogue

İki dev isim Jimmy Choo ve Jean Paul Gaultier bir araya gelerek özel bir koleksiyona imza attı. Koleksiyonun kampanyasında ise ünlü pop yıldızı Kylie Minogue yer alıyor. Kampanya, her iki markanın kadınlık, güçlenme ve güven vizyonunu bir araya getiriyor

profil
BT Ekip
19.10.2023
Yeni Jimmy Choo X Jean Paul Gaultier kampanyasının yıldızı Kylie Minogue

Lüks aksesuar markası Jimmy Choo, Fransız moda evi Jean Paul Gaultier ile yapacağı iş birliğini ilk kez Eylül ayında duyurmuştu ve iş birliğinin resmi kampanyası başladı.

Başrolünde küresel pop yıldızı Kylie Minogue'un yer aldığı kampanya, iki yaratıcı kimliği birleştirmeyi amaçlıyor ve ortak bir kadınlık, güçlenme ve güven vizyonundan doğuyor. Jimmy Choo'nun kreatif direktörü Sandra Choi ve Jen Paul Gaultier'nin kreatif direktörü Florence Tétier tarafından birlikte tasarlanan koleksiyon, her iki markanın arşiv miraslarına referans vermeyi ve bunları kutlamayı amaçlıyor.

İş birliğinden doğan koleksiyonun kampanyasının yıldızı Kylie Minogue, “Benim için moda her zaman benzer düşüncelere sahip yaratıcılarla iş birliği ve saf kişisel ifadeyle ilgili olmuştur. Jean Paul Gaultier ve Jimmy Choo, moda yolculuğumun bir parçası oldular ve bu olağanüstü koleksiyonu kutlamak için her ikisiyle birlikte çalışmaktan heyecan duyuyorum” diyor ve ekliyor: "Taze ve yeni bir şeyler yaratmak için kolektif geçmişlerimizi birleştirdik."

Kylie Minogue ile her iki marka arasında uzun süredir devam eden ilişkinin bir evrimi olarak hareket eden kampanya, kişiye özel Gaultier görünümleri ve özel Jimmy Choo ayakkabılarından oluşan bir ürün yelpazesi sunuyor.

Minogue’un heyecanını Jimmy Choo'nun kreatif direktörü Sandra Choi de yansıtıyor: "Jimmy Choo'nun popüler kültürün parçası haline gelmiş bir isim olduğunu söylemekten gurur duyuyorum. Bu aynı zamanda Jean Paul Gaultier ve Kylie Minogue için de geçerli; hepimiz geleneksel sınırların ötesinde konuşuyoruz, farklı dünyaları birleştiriyor ve kadınların güçlenmesini simgeliyoruz. Bu yüzden Kylie bizim ilk ve tek tercihimizdi; o gerçekten ikonik biri, iki markanın ve iki şehrin, yani Londra ve Paris'in ikonografisini birleştiren bir görünüme sahip."

Jean Paul Gaultier'in kreatif direktörü Florence Tétier ise şunları ekliyor: "Jimmy Choo, ayakkabıların Gaultier'i gibidir; zanaat, isyanla buluşuyor. Ve Kylie bir müzisyenden çok daha fazlası; her iki markayla da zengin ve derin bir geçmişe sahip. Tasarım referansları ve estetiği düşündüğümde, her iki markamız da gerçekten ön plana çıkan ortak bir ideoloji olan popüler kültürün çerçevelediği güçlü kadın formunu kutluyor. Kylie bunun vücut bulmuş hali.”

Jimmy Choo için bu iş birliği; Sailor Moon'un yaratıcısı Naoko Takeuchi ile yakın zamanda yapılan iş birliğini takip ederken, JPG için koleksiyon, bir sonraki konuk tasarımcısı Simone Rocha'nın haberlerinin yanı sıra KNWLS ile yakın zamanda piyasaya sürülen yeni koleksiyonun ardından geliyor.

Önceki ve Sonraki
Haberler
istanbul psikolog psikolog