Rihanna, Louis Vuitton Erkek İlkbahar-Yaz 2024 kampanyasında moda ve popüler kültürü bir araya getiriyor. Yeni kreatif direktör Pharrell Williams tarafından tasarlanan kampanya reklamları, ikonik Speedy çantaya ve onun güncellenmiş versiyonlarına ışık tutuyor.
Bu görsel anlatıda Rihanna, New York şehrinin Canal Street ruhunu temsil ediyor ve her kareye yadsınamaz bir şıklık duygusu katıyor. Keizo Kitajima'nın görüntülediği reklam kampanyasında; dünyaca ünlü popstar, hamile göbeğini yalnızca birkaç düğmesi geçirilmiş olan siyah deri bir ceketle vurguluyor. Rihanna başka bir karede, Speedy'nin canlı sarı versiyonlarıyla kusursuz bir şekilde tamamlanan kareli kırmızı bir görünüm sergilerken benzersiz stiliyle büyülüyor.
Rihanna for Louis Vuitton kampanyası, ünlü yıldızın moda dünyasındaki sarsılmaz etkisini hatırlatıyor. Rihanna'nın ‘insan gücünün simgesi’ olarak rol aldığı kampanya, ‘iki ikonun birliğini’ temsil etmeyi amaçlıyor.