Ray-Ban'in ilk Kreatif Direktörü olarak atanmasının ardından A$AP Rocky, Moncler Genius koleksiyonunu piyasaya sürerek vizyonunu lüks dış giyim dünyasına doğru genişletiyor.
İlk olarak Moncler'in 2024 City of Genius etkinliğinde tanıtılan koleksiyon, A$AP Rocky tarafından "Retro kayakların geleceğin sesiyle buluştuğu yer" temasıyla, özel olarak tasarlanmış bir alanda tanıtıldı.
Kendi yaratıcı platformu AWGE'nin de başında olan çok yönlü sanatçı, asi ve sokak ruhunu yansıtan estetiğini Moncler'in lüks performans giyimine taşıdı.
Charlotte Rutherford tarafından fotoğraflanan iş birliği kampanyası, kış depresyonuyla mücadele etmek için tasarlanan parlak dış mekan kumaşlarına ve yüksek doygunluklu renklere odaklanıyor. Markanın vintage kayak kıyafetlerinden ilham alan koleksiyon, klasik siyah ve beyazla kontrast oluşturan lav kırmızısı, elektrik çivit mavisi ve parlak zümrüt yeşili gibi cesur bir renk bloğu paletiyle ‘şehir koruyucu üniforması’nı sunuyor.
Göze çarpan stiller arasında trompe l'oeil şişme tişört ve 3 boyutlu geometrik kapitone işlemeli Bahianinha kısa şişme mont yer alıyor.
Koleksiyon boyunca; A$AP Rocky'nin yakında çıkacak olan albümü ‘Don't Be Dumb’, gibi cesur grafikler büyük harflerle işlenmiş ve belirgin AWGE ve Moncler logoları çeşitli yerleşimlerde iç içe geçmiş. Boxer şortları çağrıştıran çift bel kesimleri, rapçinin kendine özgü sokak stiline saygı duruşunda bulunurken, şişme uzun kollu polo tişört sokak-kayak birleşimini daha da öne çıkarıyor.
A$AP Rocky x Moncler Genius koleksiyonu şu anda seçili Moncler mağazalarında ve moncler.com'da satışta.