Gucci'nin Cannes'da çekilen son kampanyası, her zamanki ikonik GG Monogram'ı kutluyor. Ünlü model Emily Ratajkowski'nin başrol oynadığı yeni kampanya, Daniel Arnold tarafından fotoğraflandı ve hareket ile durağanlık, varlık ile rahatlığın yan yana konulduğu temaları inceliyor.
Kampanya, özel olanlardan daha sıradan olanlara kadar zaman içindeki anları bir araya getirerek bir hikaye anlatıyor. Şık araba yolculukları plaj yürüyüşleriyle buluşuyor, şehir kalabalığı, geceleri plajın sakinliğiyle bir araya geliyor. Bu özenle seçilmiş anların hepsi Cannes'da gerçekleşiyor.
Arşivden ilham alan Gucci Savoy çantalar ve yeni modeller gibi imza siluetleri öne çıkaran kampanyanın yıldızı şüphesiz Gucci Giglio çanta.
Markanın yakın zamanda Floransa'da düzenlenen Cruise 2026 şovunda ilk kez tanıtılan Giglio, orta çağlardan beri şehrin simgesi haline gelen zambak amblemine saygı duruşunda bulunuyor. Markanın köklerine de saygı duruşunda bulunan yeni siluet, bir asırdan fazla süren yenilikçiliği, zanaatkarlığı ve mirası temsil ediyor.
Yeni sürüm ayrıca, yumuşak GG Monogram kaplamalı kanvas, yeşil pamuklu astar ve imzalı Web şeridi ile hazırlanmış Gucci'nin Ophidia koleksiyonunun bir sonraki bölümünü de tanıtıyor.
Kampanya, başka bir yerde, klasik spor çantası stilini daha kompakt bir boyutta yeniden yorumlayan Mini GG el çantasını da öne çıkarıyor.