Lacoste’un yeni kampanyası ‘Play With Icons’; markanın simgeleşmiş tasarımlarını, onlara hayat veren ilham verici karakterlerle birlikte kutluyor. Lacoste’un zamansız stil kodları, çağdaş estetikle harmanlanarak yeni bir anlam kazanıyor; güçlü duruşlar eşliğinde ikonlar yeniden yazılıyor
Kampanya, Lacoste’un beş elçisiyle kurduğu yaratıcı iş birliğini cesur portreler ve stilize kısa filmlerle yansıtıyor. Her kare, oyunu ve sanatı buluşturan özgün bir anlatım sunuyor. Kültürel dokunuşları güçlü görsel diliyle tanınan Tyler Mitchell’in hem yönettiği hem çektiği kampanyada; set tasarımını Poppy Bartlett, stil danışmanlığını ise Imruh Asha üstleniyor. Ortaya çıkan estetik, keskin ve renkli olduğu kadar öncü ve zamansız bir vizyon taşıyor.
Fransız besteci Émile Sornin’in melodileri eşliğinde ağır çekimde kurgulanan sahneler, hem şiirsel hem de sofistike bir atmosfer yaratıyor.
BETC kreatif ajansı imzası taşıyan kampanya, Lacoste’un özünden yola çıkarak, zamana meydan okuyan bir yorum sunuyor. Her elçi, temsil ettiği parça ile birlikte modern bir mite dönüşüyor ve modanın zamansız öyküsünü, unutulmaz bir karede yeniden hayata geçiriyor.