EN ÇOK
OKUNAN
MODA - TASARIMCILAR

Gucci’den yıldız isimlerle dolu şölen gibi kampanya

Gucci’nin geçtiğimiz Kasım ayında görkemli bir defileyle paylaştığı İlkbahar-Yaz 2022 Love Parade koleksiyonunun tanıtım kampanyası görücüye çıktı. Jared Leto, Miley Cyrus, Snoop Dogg gibi yıldız isimlerin yer aldığı, dans ve çılgınlıklarla dolu bir Hollywood gecesini yansıtan kampanyanın fotoğraflarını Mert Alaş ve Marcus Piggot çekti

Gucci’den yıldız isimlerle dolu şölen gibi kampanya

Gucci, yaratıcı yönetmen Alessandro Michele’in İlkbahar-Yaz 2022 Love Parade koleksiyonunu kutlamak için hazırladığı yeni kampanyayı tanıttı. Fotoğrafları Los Angeles’ta Mert Alaş ve Marcus Piggot tarafından çekilen kampanyanın yıldızları; ilham perisi ve marka elçisi Jared Leto, Beanie Feldstein, Miley Cyrus (Gucci’nin 2021 Flora Fantasy koku kampanyasının yüzü), Snoop Dogg, ‘Squid Game’ yıldızı Lee Jung-jae, Çinli aktör Deng Lun ve model Liu Wen oldu. Grup, adeta bir şöleni yansıtan kampanyada, dans ve çılgınlıklarla dolu bir Hollywood gecesinde kendilerini şımartıyorlar. Kampanya çekiminde yıldız isimler; Alessandro Michele’nin post-modern masalsı karakterlerini, film dünyasının maksimalist ve nostaljik kostümlerini harmanlayan koleksiyondan parçalarla objektif karşısına geçtiler.

Aslında Gucci Love Parade koleksiyonu, 3 Kasım 2021’de, Los Angeles’taki Hollywood Bulvarı’nda bulunan TCL Chinese Theatre’da düzenlenen ve 100’den fazla modelin yürüdüğü defilede görücüye çıkmıştı. Defilede modellerin yanı sıra, kampanyada da yer alan Jared Leto ile Jodie Turner-Smith, Jeremy Pope, Macaulay Culkin, Kodi Smit-McPhee gibi oyuncular, birçok müzisyen, Black Lives Matter aktivisti Janaya Khan ve film yapımcısı-yazar Miranda July gibi isimler de podyumda yürümüştü. Defileyi izleyen isimler arasında ise Miley Cyrus, Billie Eilish, James Corden, Olivia Wilde, Tracee Ellis Ross, Diane Keaton, Anjelica Huston, Lizzo, Serena Williams, Sienna Miller, Selma Blair, Natasha Lyonne, Gabrielle Union ve Dwyane gibi ünlü isimler vardı.

İşte bu defilenin devamı niteliğindeki kampanyanın yaratıcı yönetmenliğini Alessandro Michele yaparken, sanat yönetmenliği ise Christopher Simmonds’a ait.

Önceki ve Sonraki
Haberler