Burberry'nin yeni kampanyası ‘Şehre Dönüş’, Londra'nın en ikonik ulaşım araçlarından biri boyunca kurulan bağlantıyı vurguluyor.
Markanın merkezinin bulunduğu şehri kendisine merkez alan Burberry kampanyası, Londra'nın klasik kırmızı otobüs turlarının üzerinde paylaşılan bir deneyime odaklanıyor. Simgesel yapılarla dolu bir rotada seyahat eden izleyiciler; Ulusal Galeri, London Eye ve Trafalgar Meydanı'nı geziyorlar. Mekanlar farklı olsa da odak noktası insanlar.
Burberry Kreatif Direktörü Daniel Lee, "Londra'yı bu kadar eşsiz kılan şey, halkının kişiliğidir" diyor.
Kampanyanın oyuncu kadrosunda müzisyen Jimothy Lacoste ve TikTok'un Otobüs Teyze’si Bemi Orojuogun gibi çeşitli sanatçılar, modeller ve influencerlar yer alıyor. Kampanyada yer alan modeller arasında Nora Attal, Rubuen Bilan-Carroll ve Libby Bennett bulunuyor.
2025 Sonbahar koleksiyonunda ipek karışımlı pantolonlar, kot pantolonlar ve Burberry Check imzasıyla dikkat çeken yün etekler bulunuyor. Otobüse binerken görülen Cavalier botlar, binicilik stillerinden ilham alıyor.
Daniel Lee, kampanya hakkında "Bunu bu inanılmaz şehrin rehberli bir turu olarak görün. Ünlü siluetinin, güzel binalarının ve burayı evleri olarak görmeyi seçen Londralıların bir kutlaması olarak düşünün" diyor.