MODA - ALIŞ - VERİŞ

PUMA, yenilenen Palermo modeli ile ‘dolce vita’ tarzı bir hayatın parolasını veriyor

PUMA’nın 80’lerin başında ortaya çıkan efsane modeli Palermo, daha o dönemden bir tribün klasiği olmayı başarmıştı. Şimdi ise PUMA, kendimize ayırdığımız özel vakitlerin, yapmaktan keyif aldığımız ufak şeylerin verdiği mutluluktan doğan ‘dolce vita’ anlarının sloganı olarak ‘Parola: Palermo’ diyor.

profil
BT Ekip
29.04.2024
PUMA, yenilenen Palermo modeli ile ‘dolce vita’ tarzı bir hayatın parolasını veriyor

Sahip olduğu köklü spor mirasından aldığı ilhamla birbirinden özel yaşam tarzı ürünler sunan spor markası PUMA, bir tribün efsanesi olan ve Sicilya adasının kıyı başkentine saygı duruşu niteliği taşıyan ayakkabısı Palermo'nun geri dönüşünü, ‘Parola: Palermo’ kampanyasıyla kutluyor. 

İtalyanca ‘dolce vita’ olarak bildiğimiz, yani hayatı tadını çıkararak, keyifle yaşama anlayışı; ‘Parola: Palermo’ kampanyasının temelini oluşturuyor. Kampanyada yer alan isimlerin her biri, kendi ‘dolce vita’ anını kendi istediği gibi yorumluyor. Yıldız futbolcu Fernando Muslera, milli voleybolcu Gizem Örge, ünlü oyuncular Recep Usta ve Hazar Motan, ünlü müzisyenler Selin ve Ege Can Sal, iç mimar/sanatçı Eda Zamanpur, şef Beril Oymak ve kaykaycı Berke Dikişcioğlu bu isimler arasında bulunuyor.

İlk olarak 1980’lerde ortaya çıkan ve stadyum kültürünün bir parçası olan PUMA Palermo, düşük bilekli efsane tasarımı, soft renk seçenekleri ve kauçuk tabanıyla bugün yeniden sezonun en dikkat çekici ayakkabısı olarak karşımıza çıkıyor.

PUMA Palermo modelini incelemek için PUMA.com’u, PUMA mağazalarını ve seçkin PUMA satış noktalarını ziyaret edebilirsiniz.

Önceki ve Sonraki
Haberler