Lüksün önde gelen markalarından Hermès, son yıllarda deri eşya ve giyim alanının dışına çıkarak ürün yelpazesini aktif bir şekilde genişletiyor. Moda evi, yakın zamanda ilk kulaklığını piyasaya sürdü ve kulaklığın 11.800 Euro’luk fiyatı hararetli tartışmalara neden oldu. Pek çok kişi bu kulaklığın neden bu kadar pahalı olduğunu merak ediyor?
Hermès kulaklığın genel hat tasarımı üzengiden esinlenilerek tasarlanmış. Narin dikişleri ve detayları, markanın Kelly çantasının tasarımını yansıtıyor. Hem Bluetooth hem de kablolu çift kullanım desteği sunan cihaz, ayarlanabilir gövdesi ve deri dokunmatik paneliyle genel kullanımı daha sezgisel ve basit hale getiriyor.
Hermès, teknik üretim noktasında Alman markası Ultrasone ile iş birliği yapıyor. 1991 yılında kurulan bu şirket, profesyonel stüdyo ekipmanları üretmesiyle ünlü. Marka, doğal ve geniş bir ses alanı sağlayabilen S-Logic® ses alanı konumlandırma teknolojisi ve uzun süreli kullanımda radyasyon etkilerini azaltan ULE elektromanyetik dalga koruma teknolojisi gibi yenilikçi teknolojilere odaklanıyor. Ayrıca ürünlerinin büyük çoğunluğunun Almanya'da el yapımı olarak üretildiğinin altını çizen marka, bu sayede pek çok ses tutkununun ilk tercihi haline geldiğini belirtiyor.
Profesyonel teknik destek ve Hermès'in üst düzey derisinin buluşmasıyla kulaklıklar, hassas Pippa dana derisinden üretilmiş olup mat metal çerçeve ve yumuşak kuzu derisi kulak pedleriyle birleştirilmiş. Çanta yapımının zarif işçiliği gibi, bu kulaklık da Hermès'in klasik binicilik estetiğini yansıtmakla kalmıyor, aynı zamanda zanaatkarların işçiliğine de bir kez daha meydan okuyor.
Hermès kulaklıklar doğal deri renk stilinin yanı sıra siyah, çikolata, kırmızı ve Prusya mavisi olmak üzere beş farklı stilde daha mevcut. Profesyonel bir kulaklık markasının desteği ve Hermès ustalarının üretimiyle, fiyatı dudak uçuklatan bu kulaklığın, ne kadar popüler olacağını şimdiden tahmin etmek mümkün.