MODA - TASARIMCILAR

Malone Souliers’den ‘Bridgerton’a özel ayakkabı koleksiyonu

İkinci sezonu 25 Mart’ta Netflix’te izleyiciyle buluşacak olan ‘Bridgerton’ dizisinin kostümleri, ünlü ayakkabı markası Malone Souliers’e ilham verdi. Malone Souliers’in dizinin yapım şirketi Shondaland ile yaptığı iş birliği sonucunda hazırladığı ve dizinin geçtiği dönemi yansıtan ayakkabılardan oluşan kapsül koleksiyon, 15 Mart’ta satışa çıkacak

Malone Souliers’den ‘Bridgerton’a özel ayakkabı koleksiyonu

Ünlü ayakkabı markası Malone Souliers, tüm dünyada sevilerek izlenen ve bu ay ikinci sezonuyla izleyiciyle buluşan Netflix’in romantik dönem dizisi ‘Bridgerton’dan ilham alarak tasarlanan ayakkabılarından oluşan 14 parçalık özel bir kapsül koleksiyon hazırladı. 15 Mart’ta piyasaya çıkacak olan koleksiyon, Malone Souliers ile Netflix ve Amerikalı yapımcı, senarist ve yazar Shonda Rhimes’ın yapım şirketi Shondaland’ın iş birliğinden doğdu.

İkonik Malone Souliers stillerinin yeniden tasarlandığı koleksiyonda kullanılan malzemeler, soluk mavi çiçekli jakarlar, sarı hareler ve tüyler; dizinin geçtiği zaman diliminin zenginliğini yansıtıyor. Koleksiyonda, önümüzdeki sezonun baş karakteri olarak karşımıza çıkacak olan ‘Anthony Bridgerton’a saygı duruşu niteliğinde erkekler için tasarlanan püsküllü loafer’lar ve jakarlı de olacak.

Malone Souliers Yaratıcı Direktörü ve Kurucusu Mary Alice Malone, iş birliğiyle ilgili şu açıklamayı yaptı: “Bu yeni koleksiyonu, ‘Bridgerton’a yakışır bir drama düzeyiyle hazırlamaktan dolayı çok heyecanlıyım. Bu koleksiyonu tasarlarken ve gösterinin inanılmaz kostümlerinden ilham alırken çok eğlendik. Bu ayakkabıların bu baharda herkesin başını döndürdüğünü görmek için sabırsızlanıyorum.”

Shondaland’ın Tasarım ve Dijital Medya Sorumlusu Sandie Bailey ise “Malone Souliers ile ortaklık kurduğumuzda, yaratıcılıklarının ve işçiliklerinin, ‘Bridgerton’ dünyasını yaratma yaklaşımımızla uyumlu olduğunu biliyorduk” deyip ekledi: “Şimdi bu iş birliğinin sonuçlarını görerek, onlarla böyle cesur bir koleksiyon üzerinde çalıştığımız için inanılmaz gurur duyuyoruz ve bunu küresel müşterilerle paylaşmak için sabırsızlanıyoruz.”

Kapsül koleksiyondaki tasarımların fiyatı 575 ila 995 dolar arasında değişecek ve 15 Mart’tan itibaren MaloneSouliers.com’da satışa sunulacak. Dizinin ikinci sezonu, 25 Mart’ta Netflix’te prömiyer yapması beklenirken, üçüncü ve dördüncü sezonun çalışmalarının da devam ettiği belirtiliyor.

Önceki ve Sonraki
Haberler