MODA - TASARIMCILAR

Etro, Milano Moda Haftası için Spotify ile iş birliği yaptı

Etro’nun kreatif direktörü Marco De Vincenzo, Milano Moda Haftası için bir playlist hazırladı. Spotify'ın yeni hub'ı ‘The soundtrack behind the runway'de yer alan playlist; modanın dört uluslararası başkenti New York, Londra, Milano ve Paris’ten kreatif yeteneklerin seçtiği parçaları içeriyor

Etro, Milano Moda Haftası için Spotify ile iş birliği yaptı

Etro, yaklaşmakta olan Milano Moda Haftası'nda Kreatif Direktör Marco De Vincenzo'nun küratörlüğünü yaptığı şarkılardan oluşan bir seçkiyle podyum playlist’ine katkıda bulunmak için Spotify ile iş birliği yapıyor.

Müzik ve moda arasındaki diyaloğa odaklanan playlist, Spotify'ın yeni hub'ı ‘The soundtrack behind the runway'de yer alıyor ve modanın dört uluslararası başkenti New York, Londra, Milano ve Paris’ten kreatif yeteneklerin seçtiği parçaları içeriyor.

Marco De Vincenzo, ‘The soundtrack behind the runway’ başlıklı konsepti, müzikle olan kişisel ilişkisinden yola çıkarak yorumluyor. Lucio Dalla ve Milva gibi İtalyan sanatçıların yanı sıra LCD Soundsystem gibi uluslararası grupların şarkılarına ve tasarımlarında kendisine ilham veren melodileri de seçkisinde paylaşıyor.

Bu özel playlist'leri 30 Eylül’e kadar Spotify'da dinleyebilirsiniz.

Önceki ve Sonraki
Haberler