MODA - TASARIMCILAR Gucci'den sınırlı sayıda koleksiyon Gucci’nin yakın dönem reklam kampanyalarının arkasında yer alan genç İspanyol sanatçı Ignasi Monreal, yalnızca Gucci.com üzerinden satışa sunulacak olan sınırlı sayıdaki yeni sweatshirt ve tişört koleksiyonunu hazırladı. 42 PAYLAŞIM
profil
BT Ekip
17.04.2018
Banner

Dokuz sweatshirt ve dokuz tişörtten oluşan #GucciHallucination serisi, Monreal’in 2018 İlkbahar-Yaz kampanyası için ortaya koyduğu, rüyaları andıran dijital sanat eserlerine yer veriyor. 

Ürünlerin benzersizliğini vurgulamak amacıyla, illüstrasyonlu tişört tasarımları 200’er adetle ve sweatshirt tasarımları da yalnızca 100’er adetle sınırlandırıldı. Her bir ürünün etiketinde bir numara yer alıyor ve alıcıya teslim edilirken de yine sanatçının elinden çıkma eserlerle bezeli bir ambalaj içinde sunuluyor.

2015 yılında yollarının ilk kesiştiği #GucciGram projesi sayesinde Kreatif Direktör Alessandro Michele ve Gucci ile yaratıcılığa dayalı bir bağ kuran Monreal; dijital ortamda yarattığı, Rafael Öncesi Kardeşliği ve De Chirico’yu çağdaş bir şekilde harmanlayan sürreal estetik ile Gucci’nin eklektik vizyonuyla örtüşen bir üslup ortaya koyuyor. Sanatçının eserlerinden biri Gucci Sanat Duvarları kapsamında Milan’da ve Gucci Bloom parfümünün lansmanı kapsamında New York’ta sergilendi. Sanatçı yakın zamanda 2018 İlkbahar-Yaz kampanyasında kendine yer bulan eserlere imza attı ve kampanyanın ironik videosunda, kurmaca Gucci galerisinin küratörü olarak rol aldı.

Yorumlar
Yorum yapabilmek için üye girişi yapmalısınız.
ÜYE GİRİŞİ
ÜYELİK FORMU
BUSE TERİM ÜZERİNDEKİ DİĞER TARTIŞMALAR
Önceki ve Sonraki
Haberler