MODA - TASARIMCILAR Calvin Klein'dan Amerikan klasiği Geçtiğimiz ay New York’ta ilk koleksiyonunu moda severlerle buluşturan Calvin Klein’ın yeni kreatif direktörü Raf Simons, markanın logosunu değiştirdikten birkaç gün sonra ilk kampanyasını çıkarttı. “American Classics” (Amerikan Klasiği) adı verilen bu kampanya, Bahar 2017 koleksiyonunu ve markanın yeni çizgisini görücüye çıkartıyor. 43 PAYLAŞIM
profil
BT Ekip
09.02.2017
Banner

Raf Simons’la yeni dönem başlıyor! Kısa süre önce Calvin Klein’ın başına geçen ve markanın kreatif direktörlüğünü üstlenen Simons, “American Classics” kampanyasını başlattı.

Willy Vanderperre’in fotoğrafladığı kampanya görsellerinde Calvin Klein’ın ikonikleşen parçaları öne çıkıyor. Amerikan klasiği adını verdikleri mavi jean, beyaz pamuklu tişört ve erkek iç çamaşırı gibi ürünler, Andy Warhol, Sterling Ruby, Richard Prince ve Dan Flavin gibi ünlü ABD’li sanatçıların eserleriyle birlikte sunuluyor. Simons'un, Instagram üzerinden “Bu kampanya, Calvin Klein’ın ikonik iç çamaşır ve jean’lerinin bir kutlaması” diyerek anlattığı kampanyadaki ürünler, popüler kültürün bir parçası olarak görülüyor. 

Calvin Klein’daki değişim rüzgarlarında bu yeni kampanya ilk değil: Yaklaşık 1 hafta önce markanın logosunun değiştirildiği açıklanmıştı. Bugün başlayan New York Moda Haftası’nda kadın koleksiyonunu tanıtacak olan Raf Simons’ın defilesi merakla beklenenler arasında yerini alıyor.  

Yorumlar
Yorum yapabilmek için üye girişi yapmalısınız.
ÜYE GİRİŞİ
ÜYELİK FORMU
BUSE TERİM ÜZERİNDEKİ DİĞER TARTIŞMALAR
Önceki ve Sonraki
Haberler