MODA - TASARIMCILAR Gucci'den dijital vitrinler Gucci, illüstratör Ignasi Monreal ile 2018 İlkbahar/Yaz Koleksiyonu iş birliği kapsamında şekillendirdiği Yeni Dijital Deneyimler’i görücüye çıkarıyor. 23 PAYLAŞIM
profil
BT Ekip
09.03.2018
Banner

Gucci, 2018 İlkbahar/Yaz Koleksiyonu için hazırladığı yeni kampanyasında genç İspanyol sanatçı Ignasi Monreal’in özgün sanat eserlerine yer veriyor.

Monreal, 2015 yılında gerçekleştirilen #guccigram projesinde keşfedildiğinden bu yana Gucci’nin kanatları altında. Geçtiğimiz yılbaşı sezonu için Gift Giving kitapçığını hazırlayan sanatçı, modaevinin yeni 2018 İlkbahar/Yaz reklam kampanyasında da yer alıyor.

Dünyanın farklı noktalarındaki mağaza vitrinleri bu yeni dijital girişime sahne olmaya hazırlanıyor. Aynen sanat galerinde olduğu gibi, vitrin içine yerleştirilecek dev ekranlarda animasyonlu dijital illüstrasyonlar gösterilecek. Vitrinlerin pek çoğunda, ekranın tam karşısında bir bank ve üzerinde oturup sanki bir galeri duvarına asılmış sanat eserlerini izliyor gibi görünen kadife kaplı mankenlerle enstalasyonunun etkisi arttırılacak.

Gucci uygulamasını indirmiş olanlar, vitrininde bulunan çıkartmayı taratıp bir mikro internet sitesine giriş imkanı bulacaklar. Bu sitede çeşitli duvar kağıtlarını indirmenin yanı sıra, Monreal’in diğer illüstrasyonlarından oluşan bir kataloğa ve Gucci’nin satışa çıkan ürünlerine erişmek de mümkün olacak.

Yorumlar
Yorum yapabilmek için üye girişi yapmalısınız.
ÜYE GİRİŞİ
ÜYELİK FORMU
BUSE TERİM ÜZERİNDEKİ DİĞER TARTIŞMALAR
Önceki ve Sonraki
Haberler