İYİ HİSSET - FITNESS Ters yoga duruşunun faydaları Ters yoga duruşlarını sadece yoga yapanlar için değil, fit olan herkesin yapmasını öneriyorum. Neden ve nasıl? İşte cevapları... 31 PAYLAŞIM
profil
Dünya Ulusoy
06.08.2016
Banner

İleri seviye güç gerektiren bu hareketin Sanskritce adı Sirsasana. Güç, kuvvet, kas dayanıklılık ve denge gerektiren bu hareketi tüm bedeni kullanarak yapsak da omuz, boyun, kollar ve özellikle güç merkezimiz çok aktif bir şekilde devreye giriyor.

Yoga esnasında ya da çok yorucu bir sporun ardından bedeni sakinleştirmek için yapabilirsiniz. Başın tepe noktasında dengeyi sağladığımız bu hareketi boyunla ilgili problemi olan kişilere asla önermiyoruz.

Daha önce yapmadıysanız bir eğitmen eşliğinde öğrenmenizde fayda var. Yogada da çok önemli olan bu hareket  üst solunum yollarına ve yüze oksijenin gitmesini sağlar, iç organları ve özellikle kalbi rahatlatır.

Yogada  ve sporda yapılan her hareketin bir amacı var ama yoganın uzun vade de size katacağı şeyler yabana atılmayacak kadar kıymetli.

Yorumlar
Yorum yapabilmek için üye girişi yapmalısınız.
ÜYE GİRİŞİ
ÜYELİK FORMU
BUSE TERİM ÜZERİNDEKİ DİĞER TARTIŞMALAR
Önceki ve Sonraki
Haberler