İYİ HİSSET - BESLENME Salatanızı yanlış yediğinizin 4 işareti Danışanlarıma salatalarını hangi malzemelerle ve nasıl yaptıklarını sorduğumda, bazı besinleri eksik ya da fazla kullandıklarını anlıyorum. Tam da bu nokta da görüyoruz ki besinler arası dengeyi kuramadığımızda kilo verememe sıkıntısı yaşanıyor ve temel gıdalar yönünden de eksik kalıyoruz. O zaman salata yaparken düştüğümüz hataları tekrarlamamak ve dengeli bir salata yapabilmek için püf noktalarına bakalım. 21 PAYLAŞIM
profil
Diyetisyen Burcu Yıldız Uğur
03.05.2016

Neredeyse her gün farklı bir çeşit salata hazırlıyorum. Salata yapmak, farklı lezzetleri buluşturmak keyif veriyor.  Bazı günler mevsim yeşilliklerine,  karabuğday, siyah fasulye veya mercimek eklerken, bazı günler ise ızgara sebzeler, kinoa (Güney Amerika’da yetişen ve tohumları yenen bir bitki) ve badem kullanmayı tercih ediyorum.

Yeni karışımlar keşfetmek hoşuma gidiyor. Böylece  öğünümü dengeli yemek için çeşitlendirmiş oluyorum. Öncelikle temel sebze ve yeşillik malzemelerini belirledikten sonra protein ekliyor, sağlıklı bir yağ seçiyorum. Küçük bir porsiyon sağlıklı karbonhidrat ekliyorum ve bu yeni keşfimin lezzetinin tadını çıkarıyorum.

Yorumlar
Yorum yapabilmek için üye girişi yapmalısınız.
ÜYE GİRİŞİ
ÜYELİK FORMU
BUSE TERİM ÜZERİNDEKİ DİĞER TARTIŞMALAR
Önceki ve Sonraki
Haberler