MODA - TRENDLER

2020 tayt trendleri

Tayt artık yalnızca sporda değil günlük hayattan akşam davetlerine çeşitli kombinler ile taşıdığımız kilit bir parça. 2020 tayt trendlerini bir araya getirdik.

profil
BT Ekip
23.01.2020
2020 tayt trendleri

Biondina iki yakın arkadaş ve spor aşığı olan Burcu Esmersoy ve Merve Göknar tarafından kendi zevklerini ve beklentilerini yansıtacak bir marka kurmaya karar vermeleriyle oluştu. Sağlıklı bir yaşam felsefesini benimseyen markanın amacı, kaliteli, ulaşılabilir olmak ve sizi spor yaparken veya günlük hayatta şık hissettirmek. Biondina İtalyanca ‘sarışın’ demek… Markanın çok sevilen logosu ise sarışın ortaklara esprili bir atıf niteliğinde.


Deux Beautés ilhamını Paris'te yaşayan bir balerinin hayatından ve zarif yaşam tarzından alıyor. İki çocukluk arkadaşını, iki büyülü şehri ve şu anda cennette olan iki güzel köpeğin anısını bir araya getiren markanın ana fikri "zarafet". Paris'te tasarımı yapılan modellerin üretimi Türkiye’de 30 yıllık ihracatçı bir aile tecrübesi ile titizlikle gerçekleşmekte. Özel bir tayt koleksiyonu ile başlayan ve kısa sürede çok iyi bir  başarı yakalayan marka, farklı coğrafyalardaki müşterileri ile sağladığı etkileşim sonucu bu Sonbahar/Kış 2019-2020 sezonu itibari ile farklı ürünlerle pazarda yer alma kararı aldı. Aynı zamanda sosyal farkındalığı arttırmak adına projeler yürüten markanın felsefesi "iyilik ve 12 karma yasası"...


Izumi, Japonca’da bereketli su kaynağı anlamına geliyor.Trendleri takip eden, rahatlığı ve şıklığı bir arada sunan marka Avrupa, Amerika ve Asya’da da satılıyor. Amacı özellikle kadınlara istihdam sağlamak olan marka, güçlü olmanın, dik durmanın  ve çalışmanın önemine dikkat çekiyor.


Vayu sanskritçe bir kelime olup, bedende gezinen enerji rüzgarları anlamına geliyor. ''Vayu''dan esinlenerek vücudun doğal yapısına uyumlu, bedenle bir olan ve aynı zamanda ruha hitab eden spor kıyafetler üretmek üzere yola çıkan marka spor yaparken olduğu kadar günlük hayatta da kullanabilen modelleri ile beğeni topluyor.
 


Lando eski bir Latin dilinde ‘toprak’ demek. Kullanılan tüm malzemeler toprakta çözünebildiği ve kullanılan iplikten karton etikete kadar toprak anaya zarar vermediği için bu ad tercih edilmiş. Lando’nun etiketleri dahi çöp olmuyor. İçlerinde fesleğen tohumu ile geliyor. Böylece Lando’dan ürün alan birinin, Lando etiketini toprağa ekerek evinde yetiştirebileceği ve afiyetle tüketebileceği bir fesleğeni olmuş oluyor! Yogada giydiğimiz kıyafetlerin (ki onlar artık bizim günlük kıyafetlerimiz haline geldi) insana ve doğaya saygılı alternatifi olabilir mi?’ düşüncesiyle doğan marka sürdürülebilir activewear odağında, tüketiciyi bilinçlendirirken, üreticiyi eğitmeyi hedefleyerek, insanların günlük hayatında ve spor yaparken rahatlıkla kullanabileceği ürünler geliştiriyor. Lando Studio’da tüm ürünler Global Organik Tekstil Standard’ları sertifikasına sahip organik pamuktan üretiliyor. 


Modanın başkenti Paris'te iki kız kardeşin hayalleriyle başlayan markanın hikâyesi aslında çocukluk yıllarına dayanıyor. Paris'te 50 yıldır haute couture modelisti olarak çalışan amcalarının bugüne kadar hazırlamış olduğu koleksiyonlardan etkilenen ve ondan çok şey öğrenen kardeşler, bütün kadınların zarif olduğunu ve bunu üzerlerinde hissetmelerini referans alarak 2015 yılı mayo ve bikini koleksiyonlarında 'feel the elegance' sloganıyla yola çıktılar. Markanın adı Anais & Margaux iki kız kardeşi temsil ediyor.


Önceki ve Sonraki
Haberler