İYİ HİSSET - SAĞLIK Daha mutlu bir kış geçirmek için 9 tavsiye Havaların soğuması ile birlikte kendinizi daha içe kapanık ve mutsuz mu hissediyorsunuz? Günlük rutininizdeki birkaç kolay değişiklikle daha enerjik ve mutlu bir kış geçirmeniz mümkün. İşte birkaç ipucu…
profil
BT Ekip
4.12.2017
Daha mutlu bir kış geçirmek için 9 tavsiye

Öğle yemeğinizi yerken aynı anda işle ilgili önemli bir e-posta atmak size çok kolay gelebilir. Ancak kendi ruh sağlığınız için tek bir şey üzerine yoğunlaşın. Kendinizi sıkıştırıp her işi yarım yapmak yerine program yapın, stres yapmadan tek bir iş üzerinde çalışın.  

Sizi durmadan üzen bir ilişki farkında olmadan özgüveninizi zedeler. Sizi daha kaygılı birine dönüştürerek mutsuzluğa sürükleyebilir. Fikirlerine değer verdiğiniz arkadaşlarınızdan ve ailenizden tavsiye alın ve sizi tüketen ilişkinizi sonlandırın. 

Daha mutlu bir kış geçirmek için 9 tavsiye

Her dakika telefonumuza bakarak bir şeyleri kaçırmak korkusuyla yaşamak ruh sağlığımızı kötü yönde etkiliyor ve bizi strese sokuyor. Her hafta kendiniz için küçük bir teknolojiden arınma seansı gerçekleştirin. Bir gün boyunca yapmak size zor geliyorsa sadece birkaç saatliğine bile deneyebilirsiniz.

Daha mutlu bir kış geçirmek için 9 tavsiye

Arkadaşlar, aile, işte herkesi mutlu etmeye çabalarken çoğu zaman kendimize zaman ayırmayı unutuyoruz. Bir adım geri atın ve kendinizle yalnız zaman geçirin, kendi istekleriniz ve sizi mutlu eden şeyler üzerine düşünün.

Gün içinde daha enerjik ve verimli olmak için uykunuzu iyi alın. Akşam 6’dan sonra kahve tüketmemeye gayret gösterin. Eğer uyumakta zorlanıyorsanız nedenlerini düşünün ve gerekirse yardım alın.

Daha mutlu bir kış geçirmek için 9 tavsiye

Önünüzde bitirmeniz gereken bir iş var ancak siz bunu stres yaparak durmadan başka şeylere mi odaklanıyorsunuz? Müzik dinleyin, biraz egzersiz yapın ve işe koyulun! Göreceksiniz işinizi hemen kolayca başarıyla yapacaksınız.

Yapılan bir araştırmaya göre günlük hayatınızda başınız dik ve omuzlarınız dik bir şekilde yürümek sadece omurilik sağlığınız için değil, psikolojinizi de iyi yönde etkiliyor. Düşük omuzlarla yürümek sizi daha içe kapanık yapıyor ve olumsuz düşüncelere yoğunlaştırıyor.

Haftada 3 kez egzersiz yapmak depresyona girme riskinizi yüzde 19 azaltıyor. Araştırmacılar günlük hayatını daha hareketli geçiren kişilerin depresyona girme riskinin düşük olduğunun altını çiziyor.

Daha mutlu bir kış geçirmek için 9 tavsiye

O anı unutmamak için ve özellikle de sosyal medyada paylaşmak için her şeyin fotoğrafını çekiyor olabilirsiniz. Nasıl daha iyi fotoğraf çekebilirim diye düşünmek yerine anın ve yanınızdakilerle birlikte olmanın keyfini çıkarın. 

Daha mutlu bir kış geçirmek için 9 tavsiye
Önceki ve Sonraki
Haberler