İYİ HİSSET - FITNESS Plajda kalori yakmaya ne dersiniz? Yaz devam ederken dışarıda bizi hem eğlendirecek hem de kalori yakmamızı sağlayacak egzersizleri keşfetmeye devam ediyoruz. Sırada paraşütle koşu var! 28 PAYLAŞIM
profil
Dünya Ulusoy
22.07.2016
Banner

Yaz aylarında oksijeni, D vitaminini, iyotu, bize bonkörce veren evrenden istifade edip olabildiğince doğada kalıp açık havada spor yapmayı ihmal etmeyelim.

Bugünkü oyuncağım paraşüt!

Profesyonel sporcuların, antrenmanı renklendirmek,  'zorlaştırmak', güç ve performanslarını artırmak amacı ile kullandığı paraşüt benim en eğlendiğim spor malzemesinden biri. Bir de çıplak ayak deniz kenarındaysam üzerine bir de rüzgâr karsıma almışsam, benden keyiflisi yok.

“Peki paraşütle nasıl koşabiliriz?” sorusunu duyar gibiyim. Hemen anlatmaya başlıyorum ama önce çok önemli olan ısınmayı yapıyoruz. Sprint çalışmaları kas sakatlıklarının en çok oluştuğu antrenmanlardır, tek ve en büyük yanlış da yeterince ısınmamış olmaktır.

-Kilomuza uygun bir paraşütü sırtımıza bağlayalım ve 10 metrelik mesafelerle dönüşümlü olarak önce spin sonra jogging seklinde 15 tur minimum olmak üzere koşalım.

-Her seferinde spin koşmaya baslarken start alalım. Bu interval çalışma bacak kaslarınızı, kalça karnınızı şekillendirip güçlendirecek. 

Sadece kaslarınızı değil kalbinizi de güçlendirmiş olacaksınız. Peş peşe alıp verdiğiniz nefeslerle acık havadaki oksijeni bolca soluyup daha çok kalori yakmış olacaksınız.

Yaz boyunca taşınması kolay olan oyuncağınızı yanınızdan eksik etmeyin. Kendinize bir hedef koyun. Örneğin yaz sonuna kadar başladığınız 10 metreyi 100 metreye çıkartın.

Yorumlar
Yorum yapabilmek için üye girişi yapmalısınız.
ÜYE GİRİŞİ
ÜYELİK FORMU
BUSE TERİM ÜZERİNDEKİ DİĞER TARTIŞMALAR
Önceki ve Sonraki
Haberler