İYİ HİSSET - FITNESS Lastik bantla evde forma girin ‘Direnç lastiği’ olarak da anılan, pilatesde de kullanılan bu elastik spor malzemesi ile günün her saati evde ya da dışarıda bir parkta egzersiz yapmanız çok kolay. Bugün ise 3 farklı hareketle sırtımızı çalıştıracağız. 18 PAYLAŞIM
profil
Dünya Ulusoy
26.03.2016
Banner
Öncelikle lastiği sabitlediğiniz yerde, lastiğin iyi tutunduğundan ve calışma esnasında oldugu yerden çıkmayacağına emin olun. Herkes hazır mı? Başlıyoruz!

Bu harekette yere oturup lastiği iki ucundan tutuyoruz. Omuzlar kulaklardan uzak mesafade duracak. Sırtımız dik ama hafifçe arkaya eğimli bir şekilde duruyor. Dirsekler ise yere paralel... Nefes alırken lastiği aşağı doğru çekiyor ve nefes veriyoruz. Tekrar nefes alırken de yukarı doğru bırakıyoruz. Bu hareketi 3 set olmaz üzere 12 kez tekrarlayın.

Bu sefer ayaktayız. Duruşumuzda dizler hafif kırık, popo geride, üst gövde öne eğimli, kollarımızı başımızın ilerisinde lastikler tutuyor. Nefes alırken lastikleri kendinize doğru çekin ve başınızı yukarı kaldırın. Nefes verirken kolları yukarı doğru uzatıp başınızı hafifçe öne eğin. Bu hareketi 3 set olmaz üzere 12 kere tekrarlayın

Bu harekette, hareketi kontrollü yapabileceğiniz bir ağırlığa ihtiyacınız var. Ben kettlebell kullandım. Hafif bir çömelme pozisyonu alın ancak dizler ayak parmak uçunu geçmesin. Popo geriye doğru çıkacak, sol eliniz sol dizinizin üzerinde iken sağ elinizle ağırlığı alın. Belinizi çukurlaştırmadan ağırlığı yukarı kaldırın ve aşağıya bırakın. Nefes alırken ağırlığı yukarı kaldırın, verirken ise aşağıya indirin. Hareketi dönüşümlü olarak 3 sette 12 kez yapın.

Yorumlar
Yorum yapabilmek için üye girişi yapmalısınız.
ÜYE GİRİŞİ
ÜYELİK FORMU
BUSE TERİM ÜZERİNDEKİ DİĞER TARTIŞMALAR
Önceki ve Sonraki
Haberler