İYİ HİSSET - FITNESS Bale ile güç, performans ve estetik Küçücük bir kızken baleye devam etmemek hep aklınızın bir köşesinde kaldıysa, yaşınız kaç olursa olsun baleyi fitness programınıza dahil edebilirsiniz. İşte temel bale pozlarıyla kasları güçlendirmenin yolları. 1 PAYLAŞIM
profil
Dünya Ulusoy
14.05.2016
Banner

Balede anatomik duruş kuralları var. Bu kuralların başında hareketleri yaparken popo ve karın icerde, omuzlar asağıda ve sırtımız dik duruyoruz. Bacaklar daima kalçalardan dışa dönük. Bu anatomik duruş,  bedenin güçlenmesinin en büyük yardımcısı.

Bu harekette bacak, kasık, ve dizlerimizi yana doğru açtıktan sonra dizlerden bükeceğiz. Demi Plie’de topuklar yerden kalkmaz. Grand Plie’de ise topukları yerden minimum kaldırarak, popomuzla yere daha cok yaklaşacağız. Egzersiz esnasında vücudumuzun karesi, dizlerimizin plié açısı ve sırtımızın dikliği çok önemli. Bu şekliyle bacak kasılarını ve kalçaları sıkılaştırabiliyoruz. Aynı zamanda sırt kasları da çalışıyor.

Bir bacağımızı kaldırırken ayağımızı, yere basan diğer bacaktan en uzak noktaya doğru sürerek öne, arkaya ve yana doğru açıyoruz. Vücut ağırlığımızın destek bacakta olmasına dikkat edelim. Bu hareketi yaparken parmak ucu hiç yerden kalkmaz. 

Yorumlar
Yorum yapabilmek için üye girişi yapmalısınız.
ÜYE GİRİŞİ
ÜYELİK FORMU
BUSE TERİM ÜZERİNDEKİ DİĞER TARTIŞMALAR
Önceki ve Sonraki
Haberler