İYİ HİSSET - FITNESS 4 adımda mermer gibi bir karın Yaz gelmişken sımsıkı bir karın bölgesine kavuşmaya ne dersiniz? Gün aşırı yapacağınız bu egzersiz hareketleriyle yaza hazır olun! 30 PAYLAŞIM
profil
Dünya Ulusoy
04.06.2016
Banner

Sırt üstü yere uzanalım.  Ellerinizi iki yana ya da daha rahat etmek için belinizin altına yerleştirebilirsiniz. Başınız yerde olsun. Eğer hareketi zorlaştırmak isterseniz başınızı da yerden kaldırın. Bacaklarınız düz olsun ama çok zorlanıyorsanız hafifçe dizleri kırın kırın ve yukarı aşağıya doğru hareket ettirin bacaklarınızı.

Yine alt karın bölgenizi hissedeceğiniz bir hareket gibi gözükse de üst ve yanın da devreye girdiği şahane bir hareket. Sırt üstü yerdeyiz. Eller başımızın gerisinde, baş yerde bacaklar yerde. Her nefes verişte kol, bas ve bacak aynı anda yerden kakıyor. V şekli alıyoruz nefes alırken de tekrar yavaşça başlangıç pozisyonu alıyoruz.

Sırtımız yerde. Bacaklar masa pozisyonunda. Ellerimiz başımızın altında. Bir tarafta nefes alıp bir tarafta nefes vererek çapraz bir şekilde dirseğimizi dizimize yaklaştırıyoruz.

Sırt üstü yerdeyiz kollar bacakların iki yanında. Bacaklar düz bir şekilde yukarı doğru merkeze gelsin. Sırtımızı hareket ettirmeden ve dizlerimizi çok kırmadan bacakları bir sağa bir sola devirelim.

Bütün hareketleri her iki taraf için ayrı ayrı en az 12’şer kere yapın.

Yorumlar
Yorum yapabilmek için üye girişi yapmalısınız.
ÜYE GİRİŞİ
ÜYELİK FORMU
BUSE TERİM ÜZERİNDEKİ DİĞER TARTIŞMALAR
Önceki ve Sonraki
Haberler