İYİ HİSSET - FITNESS 10 dakikada kalça ve bacaklarınızı çalıştırın Hayatın ritmini, bedeninizi, ruhunuzu, motivasyonunuzu, enerjinizi değiştirmeye hazır mısınız? Bu hafta egzersizlerin kraliçesi olan squat nasıl yapılır öğreniyoruz! 47 PAYLAŞIM
profil
Dünya Ulusoy
30.04.2016
Banner

Bacaklar omuz genişliğinde açık. Ayak parmak ucu hafif dışa dönük, omuz arkasında duran barı ellerinizle iyice kavrayın.
Göğüs kafesi açık, baş karşıyı gösterecek şekilde yavaşça aşağıya doğru inerken popomuzu da dışarı doğru itmeye başlayalım. Dizlerimiz ayak parmak ucunu geçmemeli ve hafif dışa doğru açılmalı. İnebildiğiniz en alt noktada bir es verip tekrar başlangıç pozisyonu al. Nefesi aşağıya inerken al yukarı çıkarken bırak.

Bu sefer bacaklar omuz genişliğinden biraz daha, fazla açık sırtımız dik. Elimizde ağırlık  varsa gövdemizin önünde. Ağırlığı bacaklarımızın arasından sarkıtalım. Ayakları sabit şekilde tutarak bacaklar yere paralel noktaya gelene kadar çömelin. Bunu yaparken gövdeyi dik tutmaya özen gösterin Çömeldiğiniz yerde 2 saniye kadar kalın ve başlangıç noktasına gelin. Nefesler aynı şekilde inerken al, çıkarken bırak.

Her iki hareketi 3'er sette 12 'ser kere yap.

Yorumlar
Yorum yapabilmek için üye girişi yapmalısınız.
ÜYE GİRİŞİ
ÜYELİK FORMU
BUSE TERİM ÜZERİNDEKİ DİĞER TARTIŞMALAR
Önceki ve Sonraki
Haberler